How do you do it? Permanent establishment and remote work in different countries

Online
2 lut - 2 lut 2023

Zapraszamy na kolejne webinarium organizowane przez YIN IFA Poland z cyklu „How do you do it?”.

Pomysłodawczynią tej serii konferencji i organizatorką jest dr Izabela Andrzejewska-Czernek, która również podsumuje dyskusję zaproszonych ekspertów. Współorganizatorem wydarzenia jest Michał Bernat, Managing Counsel w Dentons.

Czy i w jakich okolicznościach pracownicy zdalni mogą tworzyć tzw. stały zakład (PE)? Jaki dochód podlegający opodatkowaniu można by przypisać takiemu zakładowi? Jak poważne i jak istotne jest to ryzyko i jak można nim zarządzać?

Przyjrzymy się temu zagadnieniu z punktu widzenia Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Polski, starając się również określić ogólne trendy w zakresie opodatkowania zakładów pracy zdalnej.

Agenda

03:30 – 03:40  Welcome and introduction:

Special Guest: Rita de la Feria (Law Professor and Chair of Tax Law, University of Leeds)

Izabela Andrzejewska-Czernek (PhD, attorney at law, IFA YIN Poland Coordinator),
Wojciech Sztuba (IFA Poland Chair, Tax Advisor, TPA Poland)

03:40 – 05:30  Presentations:

Germany | Audrey Bourquin (avocate à la Cour – tax professional, Noerr)
Peter Scheuch (Associated Partner | International/M&A Tax at Noerr

France | Stéphanie Sebbagh (attorney at law, Arkwood)

United Kingdom | Cristina Bulbuc (manager, EY)

Poland | Michał Bernat (PhD, managing Counsel, Dentons Poland)

05:30 – 05:45   Panel discussion and commentary on various PE/remote work solutions in particular countries.

05:45 – 06:00  Summary:

Michał Bernat (PhD, attorney at law)
Izabela Andrzejewska-Czernek (PhD, attorney at law)

 

Webinarium jest nieodpłatne i dostępne dla wszelkich osób, także spoza YIN IFA Poland. Rejestracja jest obowiązkowa.

Zarejestruj się

 

Szczegóły wydarzenia

Data

2.02.2023 r., godz.15:30

Lokalizacja online
Język angielski
Rejestracja

Zapisz się

 

Dołącz do międzynarodowej sieci ekspertów prawa podatkowego

Strona korzysta z plików cookies.